14.09.2021

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2021 r.


Szanowni Członkowie Stowarzyszenia,
Mamy prawny obowiązek do końca września przeprowadzić roczne Walne Zebranie, z którego wyniki głosowania musimy wysłać do Urzędu Skarbowego.
Zatem chcielibyśmy Państwa poinformować, że we wrześniu w (terminie między 24 a 30) odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia za lata 2019 i 2020.

Ze względu na czas, w jakim będzie ono organizowane (pandemię, która wciąż trwa)na teraz nie mamy żadnej możliwej lokalizacji (choć wciąż jej szukamy). Zatem najbardziej prawdopodobne jest zebranie "pod chmurką" na terenie naszych garaży... dlatego sam termin - datę i godzinę zebrania ogłosimy jak tylko będziemy mieli wiarygodne prognozy pogody (najlepiej gdyby nam na głowy nie padało w tym czasie).

Pozostajemy z Państwem w kontakcie i zachęcamy do udziału w zebraniu, gdyż będzie ono bardzo istotne (m.inn. wybory zarządu). W dobie pandemii i nadchodzącej kolejnej fali nie jest ono wskazane, ale na teraz ustawodawca nie pozostawił nam żadnej alternatywy...
Do zobaczenia na zebraniu!

Z poważaniem,
Zarząd Stowarzyszenia.

26.09.2020

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2020 r.


Szanowni Państwo,
W tym roku czekaliśmy cierpliwie z ogłoszeniem terminu Walnego Zebrania Stowarzyszenia na koniec pandemii, który jednak nie nastąpił. Ze względów proceduralnych chcieliśmy, aby zebranie odbyło się w ostatnim możliwym terminie, tj. do końca września. Ogłoszony przez nas termin naszego zebrania na ostatni tydzień września nie może jednak dojść do realizacji, z kilku względów:
1. W ostatnim czasie w naszej okolicy zanotowano kilka przypadków zarażenia Covid-19.
2. W efekcie tego żadna instytucja nie wyraziła zgody na udostępnienie nam swoich sal, zatem nie mamy się gdzie spotkać w warunkach umożliwiających odbycie zebrania – zebranie „pod chmurką” nie wchodzi w grę.
3. Znaczna część naszych członków jest w wieku, który w wytycznych GIS wyraźnie został wskazany jako szczególnie narażony na COVID-19 i jego ciężki przebieg, a zatem nakazano w nich szczególną troskę wobec tych osób i unikanie ich udziału w spotkaniach publicznych.
4. Nic ważnego w tym roku nie zostanie podjęte bez Państwa zgody a działania Zarządu ograniczone zostaną jedynie do utrzymania funkcjonowania Stowarzyszenia i zapewnienia jego bieżącej działalności.
Zebranie zostanie ogłoszone jak tylko warunki epidemiczne na to pozwolą.

Na teraz wszelkie zobowiązania członków Stowarzyszenia pozostają niezmienione (50 zł opłaty za kwartał za garaż). Liczymy na Państwa wyrozumiałość i prosimy o kontakt w razie pytań lub wątpliwości.

Z poważaniem,
Zarząd Stowarzyszenia.

14.09.2020

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2020 r.


Szanowni Państwo!
Jak co roku w najbliższym czasie odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia. W tym roku ze wzgledu na COVID i związane z nim obostrzenia odbędzie się ono troche później niż zwykle - w II połowie września. Szczegóły opublikujemy niebawem, w tym czas, miejsce i proponowany program zebrania. Bardzo prosimy Państwa o udział w tegorocznym zebraniu, ze względu na ważne informacje, które musimy przekazać. W razie problemu z udziałem istnieje możliwość udzielenia upoważnienia, którego wzór zostanie (jak co roku) opublikowany wraz z programem zebrania.

Serdecznie zapraszamy i do zobaczenia na zebraniu,

Zarząd Stowarzyszenia



07.06.2019

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2019 r.


Szanowni Państwo!
W tym roku Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Właścicieli i Najemców Garaży „Zespół Admiralska” odbędzie się 18 czerwca, o godzinie 18:00 (I termin) i o godzinie 18:15 (II termin), w Akademii Sztuki Wojennej, w bloku 14 (budynek biblioteki), w sali 30 (aula) Bardzo prosimy o Państwa przybycie!!! Poruszane będą bardzo istotne kwestie!!!



07.06.2019

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2019 r.


Proponowany porządek Walnego Zebrania w dniu 18.06.2019 r.:

1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór przewodniczącego oraz protokolanta.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Stwierdzenie prawomocności zebrania.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu w roku 2018 oraz za całą trzecią kadencję w latach 2017-2019.
6. Przyjęcie uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2018 (uchwała nr 1).
7. Przyjęcie uchwały o udzieleniu Zarządowi absolutorium (uchwała nr 2-6).
8. Wybór nowego Zarządu Stowarzyszenia na kolejną, trzecią kadencję na lata: 2020-2022 (uchwała nr 7).
9. Omówienie projektu budżetu oraz projektów planowanych na rok 2019.
10. Dyskusja na temat proponowanych prac remontowych planowanych na 2019 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu gospodarczego na rok 2019 (uchwała nr 8).
12. Podjęcie uchwały w sprawie dalszego remontu rynien w kompleksie garaży (uchwała nr 9).
13. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat członkowskich na rok 2019 oraz rozliczenia zaległości w opłatach za poprzednie lata (uchwała nr 10).
14. Podjęcie uchwały w sprawie rozliczenia zużycia energii elektrycznej za rok 2019 (uchwała nr 11).
15. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany konta bankowego Stowarzyszenia (uchwała nr 12).
16. Przedstawienie członkom wzoru nowych deklaracji, w związku z nowymi regulacjami prawnymi i ich wypełnienie.
17. Wolne wnioski.
18. Zakończenie zebrania.

Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik




29.05.2019

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2019 r.


Szanowni Państwo!
Jak co roku w najbliższym czasie odbędzie się Walne Zebranie członków Stowarzyszenia. w tym roku odbędzie się ono w I połowie czerwca. Szczegóły opublikujemy niebawem, w tym czas, miejsce i proponowany program zebrania. Bardzo prosimy Państwa o udział w tegorocznym zebraniu, ze względu na ważne informacje, które musimy przekazać. W razie problemu z udziałem istnieje możliwość udzielenia upoważnienia, którego wzór zostanie (jak co roku) opublikowany wraz z programem zebrania.

Serdecznie zapraszamy i do zobaczenia na zebraniu,

Zarząd Stowarzyszenia



07.05.2018

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2018 r.




28.05.2018

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2018 r.


Proponowany porządek Walnego Zebrania w dniu 05.06.2018 r.:

1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór przewodniczącego oraz protokolanta.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Stwierdzenie prawomocności zebrania.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu w roku 2017.
6. Przyjęcie uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2017 oraz udzieleniu Zarządowi absolutorium (uchwała nr 1).
7. Omówienie projektu budżetu oraz projektów planowanych na rok 2018.
8. Dyskusja na temat proponowanych prac remontowych planowanych na 2018 rok.
9. Dyskusja na temat nowych deklaracji członkowskich w związku z wejściem przepisów RODO.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu gospodarczego na rok 2018 (uchwała nr 2).
11. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat członkowskich na rok 2018 oraz rozliczenia zaległości w opłatach za poprzednie lata (uchwała nr 3).
12. Wolne wnioski.
13. Zakończenie zebrania.

Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik



07.05.2018

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2018 r.


Szanowni Państwo!
W maju 2018 roku odbędzie się kolejne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia. Dokładna godzina i miejsce zebrania zostaną ogłoszone w najbliższym czasie, wraz z proponowanym programem zebrania. Ze względu na poruszane tematy bardzo prosimy o liczne przybycie i powiadomienie znajomych współwłaścicieli lub najemców garaży o zebraniu. Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik





18.04.2017

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2017 r.


Szanowni Państwo!
24 kwietnia 2017 (najbliższy poniedziałek) odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia. Zebranie odbedzie się w sali nr 30 w bloku 14 (biblioteka Akademii Sztuki Wojennej).
I termin godzina 18:00, II termin godzina 18:15.
Ze względu na poruszane tematy bardzo prosimy o liczne przybycie i powiadomienie znajomych współwłaścicieli lub najemców garaży o zebraniu.

Proponowany porządek Walnego Zebrania w dniu 24.04.2017 r.:

1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór przewodniczącego oraz protokolanta.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Stwierdzenie prawomocności zebrania.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu w roku 2016.
6. Przyjęcie uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2016 oraz udzieleniu Zarządowi absolutorium (uchwała nr 1).
7. Omówienie projektu budżetu oraz projektów planowanych na rok 2017.
8. Dyskusja na temat proponowanych prac remontowych planowanych na 2017 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu gospodarczego na rok 2017 (uchwała nr 2).
10. Podjęcie uchwały w sprawie dalszego remontu rynien w kompleksie garaży (uchwała nr 3).
11. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat członkowskich na rok 2017 oraz rozliczenia zaległości w opłatach za poprzednie lata (uchwała nr 4).
12. Podjęcie uchwały w sprawie dostarczania energii elektrycznej dla członków Stowarzyszenia (uchwała nr 5) oraz lata poprzednie.
13. Dyskusja na temat opłat za dzierżawę wieczystą do WAM.
14. Wolne wnioski.
15. Zakończenie zebrania.

Zarząd Stowarzyszenia




31.03.2017

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2017 r.


Szanowni Państwo!
W kwietniu 2017 odbędzie się kolejne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia. Dokładna godzina i miejsce zebrania zostaną ogłoszone w najbliższym czasie, wraz z proponowanym programem zebrania. Ze względu na poruszane tematy bardzo prosimy o liczne przybycie i powiadomienie znajomych współwłaścicieli lub najemców garaży o zebraniu. Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik



4.10.2016

Ogłoszenie dot. obniżenie opłat za użytkowanie wieczyste


DOTYCZY: Osób, które w 2014 roku wystąpiły do WAM o obniżenie opłat za wieczyste użytkowanie wraz z operatem szacunkowym za działkę 501 oraz za działki pod garażami.

Szanowni Państwo!
Nadszedł ten wyczekiwany moment, kiedy SKO ma zająć się naszą sprawą - o obniżenie opłat za wieczyste użytkowanie wraz z operatem szacunkowym za działkę 501 oraz za działki pod garażami, z którą wystąpiliśmy jeszcze do WAM w 2014 roku. Terminy rozprawy są najprawdopodobniej różne dla różnych osób, dlatego zwracam się do Państwa z prośbą o poinformowanie nas, Zarządu Stowarzyszenia, poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie, kiedy maja Państwo planowaną rozprawę SKO dotyczącą naszego odwołania od negatywnej decyzji WAM. Pozwoli to na określenie, kto z Państwa będzie pierwszy rozpatrywany przez SKO a nam da szansę być przy tym i ewentualnie wspomóc Państwa, aby nasza sprawa została pozytywnie rozpatrzona. Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik




10.04.2016

Proponowany porządek Walnego Zebrania 2016r


1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór przewodniczącego oraz protokolanta.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Stwierdzenie prawomocności zebrania.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu w roku 2015 oraz za całą drugą kadencję w latach 2013-2016.
6. Przyjęcie uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2015 oraz udzieleniu Zarządowi absolutorium (uchwała nr 1).
7. Omówienie propozycji zmiany Statusu Stowarzyszenia dotyczącego wyboru Zarządu Stowarzyszenia (uchwała nr 2).
8. Wybór nowego Zarządu Stowarzyszenia na kolejną, trzecią kadencję na lata: 2016-2019 (uchwała nr 3).
9. Omówienie projektu budżetu oraz projektów planowanych na rok 2016.
10. Dyskusja na temat proponowanych prac remontowych planowanych na 2016 rok.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu gospodarczego na rok 2016 (uchwała nr 4).
12. Podjęcie uchwały w sprawie dalszego remontu rynien w kompleksie garaży (uchwała nr 5).
13. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat członkowskich na rok 2016 oraz rozliczenia zaległości w opłatach za poprzednie lata (uchwała nr 6). 14. Podjęcie uchwały w sprawie rozliczenia zużycia energii elektrycznej za rok 2015 ((uchwała nr 6).
15. Dyskusja na temat opłat za dzierżawę wieczystą do WAM.
16. Wolne wnioski.
17. Zakończenie zebrania.

Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik




25.03.2016

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2016r


W tym roku Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Właścicieli i Najemców Garaży „Zespół Admiralska” odbędzie się 12 kwietnia, o godzinie 18:00 (I termin) i o godzinie 18:15(II termin), w Akademii Obrony Narodowej, w bloku 14 (budynek biblioteki), w sali gen. Kuropieski. Bardzo prosimy o Państwa przybycie, ze względu na bardzo ważne tematy związane z dalszym funkcjonowaniem naszego Stowarzyszenia !!! Proponowany program Zebrania prześlemy Państwu niebawem. Termin marcowy, ze względów od nas niezależnych, nie był możliwy do przeprowadzenia zebrania.

Z poważaniem, Zarząd Stowarzyszenia.



9.03.2016

Ogłoszenie dotyczące Walnego Zebrania 2016r


Szanowni Państwo! W marcu 2016 odbędzie się kolejne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia. Dokładna godzina i miejsce zebrania zostaną ogłoszone w najbliższym czasie, wraz z proponowanym programem zebrania. Ze względu na poruszane, bardzo ważne dla funkcjonowania Stowarzyszenia, tematy w tym roku bardzo prosimy o liczne przybycie i powiadomienie znajomych współwłaścicieli lub najemców garaży o zebraniu. Zapraszamy serdecznie.

Z poważaniem, Zarząd Stowarzyszenia.



23.11.2015

Ogłoszenie dotyczące II etapu remontu rynien


Przystępujemy do realizacji II etapu remontu rynien!!!
W drugim etapie zostanie wyremontowany we fragmencie ciąg nr 3 (pierwszy od strony torów kolejowych po lewej stronie ulicy Admiralskiej) oraz kilka garaży z ciągu 5 i 7. Jest to spowodowane koniecznością zabezpieczenia instalacji elektrycznej, ponieważ stan obecny powoduje zalewanie skrzynek elektrycznych i zwarcia w naszej nowej instalacji elektrycznej. Nie możemy pozwolić na jej zniszczenie, dlatego jeszcze przed zimą chcemy zabezpieczyć się przed skutkami „spotkania wody z prądem”. Jako Zarząd uważamy, że zbyt wiele zainwestowaliśmy do tej pory, aby w tak prosty sposób zmarnować to, co nam się udało do teraz, przez te kilka ciężkich lat, zrobić. Dlatego prosimy o dokonywanie wpłat na konto Stowarzyszenia w wysokości 250 zł (ustalonej na tegorocznym walnym zebraniu ) z tytułem przelewu: Na remont rynien – garaż nr ….. właścicieli następujących garaży:

- w ciągu nr 3 - 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 208, 65;
- w ciągu nr 5 – 126, 198, 127, 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135;
- w ciągu nr 7 – 189, 190, 191.

Ze względu na pogodę prace już się rozpoczęły i powinny się zakończyć do końca listopada 2015 r.
SĄ TO GARAŻE NIEZBĘDNE DO WYREMONTOWANIA, ABY MÓC ZABEZPIECZYĆ DZIAŁANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ!!!
Wszystkich niezdecydowanych, nieprzekonanych do remontu i do potrzeby dbania wspólnie o nasze garaże zapraszam do oglądania, jak obecnie wygląda ciąg nr 6 po remoncie. Szczególnie w czasie intensywnych opadów deszczu – żadna ze ścian w tym ciągu nie jest zalewana wodą i nie powoduje zamakania instalacji elektrycznej. Być może to Państwa przekona co do potrzeby i sensu wykonania remontu we wszystkich garażach.



1.07.2015

Ogłoszenie dotyczące braków rozliczenia za rok 2014


Po Walnym Zebraniu, w którym mieliśmy pewne wątpliwości dotyczące braku rozliczenia poszczególnych garażowiczów, pragnę Państwa poinformować, że wyjaśniłem ich brak u naszej księgowości. Brak rozliczenia to tylko samo dobre – oznacza to bowiem, że taka osoba ma tzw. stan zerowy, czyli nie zalega ani nie ma żadnej nadpłaty.
Stąd pragnę poinformować wszystkich, którzy byli na Walnym Zebraniu za 2014 rok i brakowało ich rozliczenia w postaci papierowej, że nie mają zaległości w stosunku do Stowarzyszenia. Należy tylko pamiętać o naliczeniach za zużyty prąd w 2014 roku, które wręczaliśmy również na zebraniu, gdyż nie znalazło się ono w rozliczeniu za rok 2014.




31.03.2015

Ogłoszenie dotyczące walnego zebrania 2015


Proponowany porządek Walnego Zebrania w dniu 15.04.2015 r.:

1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór przewodniczącego oraz protokolanta.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Stwierdzenie prawomocności zebrania.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu w roku 2014.
6. Przyjęcie uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2014 oraz udzieleniu Zarządowi absolutorium (uchwała nr 1).
7. Omówienie projektu budżetu oraz projektów planowanych na rok 2015.
8. Dyskusja na temat proponowanych prac remontowych planowanych na 2015 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie remontu rynien w kompleksie garaży.
10. Podjęcie uchwały w sprawie poprawy stanu dróg dojazdowych w kompleksie garaży.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu gospodarczego na rok 2015.
12. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat członkowskich na rok 2015 oraz rozliczenia zaległości w opłatach za poprzednie lata.
13. Podjęcie uchwały w sprawie rozliczenia zużycia energii elektrycznej za rok 2014.
14. Omówienie propozycji uchwalenia Regulaminu Stowarzyszenia.
15. Dyskusja na temat utrzymania porządku wokół garaży – wyrzucania śmieci na terenie garaży, i inne.
16. Dyskusja na temat opłat za dzierżawę wieczystą do WAM.
17. Wolne wnioski.
18. Zakończenie zebrania.


Przewodniczący Zarządu Stowarzyszenia
Bartosz Biernacik



04.02.2015

Ogłoszenie dotyczące obniżenie opłat za wieczyste użytkowanie


Szanowni Państwo,

Dzisiaj złożyłem w SKO odwołanie w sprawie obniżenia opłat za wieczyste użytkowanie, na które otrzymaliśmy w styczniu negatywną odpowiedź.
Na dokumenty składają się dwa pisma:
1. pismo dotyczące państwa działki pod garażem (to dotyczy osób, które mają działkę pod garażem oddaną w dzierżawę wieczystą i musiały mieć zrobiony operat szacunkowy dotyczący ich działki).
2. pismo dotyczące 1/220 udziałów w działce nr 501.

Do tego trzeba będzie dołączyć załączniki:
1. Operat szacunkowy w oryginale (dla tych, co muszą składać dwa pisma do oddzielnych działek);
2. Kopię pisma złożonego w WAM.
3. Kopię pisma - odpowiedzi od WAM.

Ja muszę zrobić kopię operatu dla całej działki nr 501, który złożyłem w oryginale. Niestety, panie z SKO powiedziały, że każdy musi dołączyć do swojego pisma za część 1/220 właśnie kopię operatu + wspomniane załączniki. Dlatego proponuję się spotkać przy garażach, przy końcu ul. Admiralskiej (przy tablicy ogłoszeń) w SOBOTĘ, 7 lutego, o godz. 12:00 (w samo południe) i wtedy wydam Państwu wszystkie dokumenty, które mam przygotowane, wyjaśnię raz jeszcze dokładnie co trzeba zrobić i odpowiem na ewentualne pytania.

Pozdrawiam,

Bartosz Biernacik



21.01.2015

Ogłoszenie dotyczące obniżenia opłat za wieczyste użytkowanie


Szanowni Państwo,

Zgodnie z oczekiwaniami, zaczęliśmy otrzymywać negatywną odpowiedź od WAM, w którym odmawia się nam prawa do obniżenia opłat za wieczyste użytkowanie. W związku z tym przygotowujemy pismo do SKO z odwołaniem się od tej decyzji WAM. Dlatego, w najbliższym czasie zostaną Państwo powiadomieni o tym, że wzór pisma jest gotowy i trzeba go będzie uzupełnić, wydrukować i zawieść/wysłać pocztą do SKO. Wszystko to musimy zrobić przed upływem 30 dni od odebrania pisma od WAM.

Z poważaniem, Bartosz Biernacik



24.12.2014

Ogłoszenie dotyczące obniżenia opłat za wieczyste użytkowanie


Szanowni Państwo,

Zgodnie z ustaleniami, dzisiaj wszystkie dokumenty będące w moim posiadaniu zostały złożone w WAM, tj. operat za działkę 501 oraz kilka operatów za poszczególne garaże (kilka osób skorzystało z okazji i poprosiło mnie o złożenie ich za jednym razem). Pozostaje nam czekać na odpowiedź. Osoby, które otrzymają pisemną odpowiedź z WAM są proszone o jak najszybsze poinformowanie mnie o tym, abyśmy mieli szansę skonsultować ją z prawnikiem i ewentualnie odpowiedzieć na to, co będzie w piśmie od WAM.

Dołączam wraz z całym Zarządem życzenia Zdrowych i Pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, radości i rodzinnego ciepła oraz udanego, Nowego (już) 2015 roku.

Z poważaniem, Bartosz Biernacik



20.10.2014

Ogłoszenie dotyczące obniżenia opłat cd.


Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do wcześniejszej informacji o możliwości wystąpienia o obniżenie opłat za użytkowanie wieczyste ponoszonych przez garażowiczów na rzecz WAM, informujemy, że mamy czas do końca miesiąca (do 31 października) na dostarczenie kompletu dokumentów.
W związku z tym bardzo proszę o jak najszybsze wystąpienie o wypis z rejestru gruntów działki wskazanej w akcie notarialnym (pod garażem) BEZ WYRYSU I BEZ CAŁEJ DZIAŁKI nr 501 (to zrobimy my). wypis najlepiej uzyskać na ulicy Sandomierskiej (do 5 dni czas oczekiwania). W gminie czas ten się wydłuża do około miesiąca...
Dokumenty proszę dostarczać do mnie lub do pozostałych członków Zarządu.

Z poważaniem, Zarząd Stowarzyszenia.



16.09.2014

Ogłoszenie dotyczące obniżenia opłat


Szanowni Państwo,

Ustaliliśmy dalsze kroki, które należy podjąć, aby wystąpić do WAM o obniżenie opłat rocznych za garaże (w części opłat na rzecz WAM).

1. Musimy sporządzić operat szacunkowy (jeden dla całej działki i każda z osób występujących o zmianę wysokości opłat dla swojej działki osobno).
2. Musimy napisać pismo (z pomocą prawnika) do WAM o obniżenie wysokości opłat na podstawie nowego operatu szacunkowego.
3. Musimy czekać na odpowiedź WAM - jeśli się zgodzi z naszym pismem - sprawa się kończy płacimy niższe stawki wynikające z naszego nowego operatu szacunkowego. Jeżeli się nie zgodzi, to ponownie rozpoczyna się droga przez SKO, a później, jeżeli to nie wystraczy, do sądu.

Aby możliwe było wykonanie operatu musimy mieć Państwa poparcie i wolę działania. Wstępnie kilkanaście osób zgłosiło chęć wzięcia udziału w tym przedsięzięciu, jednak zaznaczyć trzeba, że im więcej osób będzie aktywnie w tym brało udział, tym koszty tego postępowania będą niższe. Sporządzenie operatu szacunkowgo wyniesie nas około 4-5 tyś netto (w zależności od ilości osób).
JEST TO OPŁATA ZA WSZYSTKIE OPERATY SZACUNKOWE NIEZBĘDNE DO OPRACOWANIA PISMA I WYSTĄPIENIA DO WAM. Aby osoba zainteresowania mogła wziąć w tym udział musi nam dostarczyć nastepujące dokumenty:

1. Kopia Aktu notarialnego.
2. Numer księgi wieczystej, która została stworzona na podstawie tego aktu notarialnego.
3. Trzeba będzie wystąpić o wypis z rejestru gruntu (i dołączyć do dokumentów) dla działki stanowiącej Państwa garaż (za całą działkę 501 wystąpi Stowarzyszenie w jednym egzemplarzu, bo to wystarczy). Koszt tego wypisu z pieczęciami to 50 zł. Koszt wypisu za całą działkę to ok. 200 zł, podzielona na wszystkich wystepujących.

W związku z tym, że czasu jest już niewiele, bo wszystko musimy dokończyć do grudnia, to proszę o ponowne jak najszybsze zadeklarowanie się wszystkich osób chętnych, aby obniżyć swoje opłaty na rzecz WAM za wieczyste użytkowanie na email Stowarzyszenia: zarzad-swingza@wp.pl. Im wiecej nas będzie, tym niższe będą koszty tego postepowania. Proszę również pamiętać, że nie przystąpienie teraz do tego działania może oznaczać, że w przyszłości trzeba będzie te koszty ponieść samemu lub godzić się na tak niewyobrażalne koszty naliczane przez WAM.

Z poważaniem, Zarząd Stowarzyszenia.



18.07.2014

Ogłoszenie dotyczące remontu rynien


Przypominamy o naszej tegorocznej akcji wymiany/naprawy rynien w ciągach garaży. Osobom, które już złożyły deklaracje o chęci przystąpienia do inwestycji serdecznie dziękujemy i jednocześnie zachęcamy pozostałe osoby do ponownego przeanalizowania swojego udziału w remoncie.
Jest to dla nas niezwykle istotne przedsięwzięcie, gdyż tyczy się nas wszystkich, a nie pojedynczych garaży, dlatego bardzo prosimy o ewentualne ponowne rozważenie (to do niezdecydowanych) możliwości współudziału w tej inwestycji. Wymiana rynien jest podstawą do uniknięcia zalewania ścian garaży, ich gnicia i pękania, pozwoli również zabezpieczyć naszą instalację elektryczną, która przez nieszczelne rynny jest narażana na kontakt z wilgocią…
Jeszcze raz zapraszamy do wypełnienia deklaracji i przekazania jej wskazanym osobom.
Właściciele lub najemcy garaży, którzy przystąpili do remontu będą w najbliższym czasie informowani o terminach, planach i planowanym sposobie realizacji wymiany rynien. Obecnie analizujemy ilość zgłoszeń i nanosimy to na plan garaży – będziemy się kontaktować z osobami, które nie zechciały się zadeklarować, a np. będą po środku ciągu garaży, które chcą wymienić rynny. Następnie zostaną policzone koszty inwestycji oraz koszty / 1 garaż.



18.07.2014

Ogłoszenie dotyczące opłat wieczystych


Po bardzo długiej batalii udało nam się zdobyć odpis wyroku sądu z 22 marca 2013 roku w sprawie o ustalenie wysokości opłat za wieczyste użytkowanie – sprawy połączonej z kilkudziesięciu oddzielnych spraw członków naszego Stowarzyszenia.
Przy okazji okazało się nieprawdą to, że WAM odpisu wyroku sądu nie otrzymał, a co twierdzili pracownicy WAM podczas rozmów w sprawie wysokości opłat za 2014 rok w marcu. Uzyskany odpis będzie podstawą do opracowania, przez prawnika, pisma do WAM, w sprawie obniżenia opłat rocznych za wieczyste użytkowanie terenu. Dotyczy to wszystkich chętnych osób, które płacą wysokie stawki za wieczyste użytkowanie, a mają je zapisane w aktach wieczystych (kwoty rzędu 500-600 zł za rok).
Prosimy wszystkich chętnych, którzy płacą tak wysokie opłaty roczne o zgłaszanie swojej chęci przesłania takiego pisma do WAM do Zarządu Stowarzyszenia – drogą emailową, osobiście lub telefonicznie. Im więcej osób zechce takie pismo skierować do WAM, tym lepiej dla naszej sprawy, gdyż w tym wypadku będzie to dla nas silny argument do podjęcia rozmów w sprawie obniżenia kosztów niesłusznie narzucanych na nas przez WAM.



28.03.2014

Ogłoszenie dotyczące walnego zebrania


Szanowni Państwo!
04 kwietnia, o godzinie 18:00 (I termin) i o godzinie 18:15 (II termin), w sali gen. Kuropieski (blok 14) w AON, odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Właścicieli i Najemców Garaży „Zespół Admiralska”. Ze względu na ważne tematy, które będą omawiane w trakcie zebrania, bardzo prosimy wszystkich członków (i osoby chętne do przystąpienia do Stowarzyszenia) o obecność lub przybycie osoby upoważnionej. Wzór upoważnienia dołaczony jest do Porządku obrad. Z poważaniem,

Zarząd Stowarzyszenia.




12.03.2014

Ogłoszenie dotyczące walnego zebrania


Szanowni Państwo! W marcu odbędzie się kolejne Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia. Dokładna godzina i miejsce zebrania zostaną ogłoszone w najbliższym czasie, wraz z proponowanym programem zebrania. Ze względu na poruszane tematy w tym roku bardzo prosimy o liczne przybycie i powiadomienie znajomych współwłaścieli lub najemców garaży o zebraniu. Zapraszamy serdecznie.



12.03.2014

Ogłoszenie dotyczące opłat za użytkowanie wieczyste


Szanowni Państwo! Wielu z nas, członków Stowarzyszenia, nie zna wysokości opłat za WIECZYSTE UŻYTKOWANIE, które należy dokonać do końca miesiąca na indywidualne konto w WAM. W związku z tym, pod numerami telefonów: 22 326-11-26, 22 326-11-86, 22 326-11-49 można uzyskać stosowną informację. Informujemy również, że w związku z tym, że WAM nie otrzymał do tej pory pisemnego (prawomocnego) wyroku sądu z 22 marca 2013 roku (dotyczy to kilkudziesięciu osób, których sprawy zostały połączone) i nadal podawane są kwoty opłat z przed jego ogłoszenia. Sprawa uzyskania pisemnego wyroku sądu jest w trakcie załatwaiania przez Prezesa Stowarzyszenia.



6.05.2013

Ogłoszenie dotyczące walnego zebrania


14 maja 2013 roku (wtorek) odbędzie się walne zebranie członków SWINGZA. 1 termin zebrania rozpocznie się o godzinie 17:30, 2 termin zaś o godzinie 18:00. Spotkanie odbędzie się w klubie AON w sali 112 - (ta sama co w ubiegłym roku). Zapraszamy wszystkich właścicieli i najemców garaży przy ul. Admiralskiej. Szczegółowy program zebrania zostanie wkrótce podany.



25.03.2013

Ogłoszenie dotyczące remontu instalacji elektrycznej


W związku z przedłużającą się zimą nie możemy wykonać remontu instalacji elektrycznej. Planujemy, że jak tylko pogoda pozwoli, rozpoczęte zostaną prace mające na celu odtworzenie zniszczonej części instalacji oraz zabezpieczenie całości poprzez jej wkucie pod tynk.



25.03.2013

Ogłoszenie dotyczące corocznego walnego zebrania członków SWINGZA


Z powodu naprawy instalacji oraz Świąt Wielkanocnych odkładamy również nasze spotkanie - walne zebranie członków stowarzyszenia. Termin spotkania postaramy się ogłosić w kwietniu.



25.03.2013

Ogłoszenie dotyczące wyroku Sądu w sprawie podwyższenia opłat za użytkowanie garażu


W wyniku odwołania przez WAM od decyzji SKO, w trakcie rozprawy właścicieli garaży (połączonych spraw kilkudziesięciu z naszych członków) 22 marca 2013 roku zapadł następujący wyrok:

Kwota rocznych opłat za część wspólną działki 501 (1/220 dla każdego właściciela) została ustalona na kwotę: 87,59 PLN.
Kwota rocznych opłat za grunt pod garażami została sklasyfikowana według ilości m2 w następujący sposób (dotyczy osób, które w akcie notarialnym mają grunt pod garażem oddany w wieczyste użytkowanie):

- dla garaży o pow. 18 m2: 70,74 PLN
- dla garaży o pow. 19m2: 74,67 PLN
- dla garaży o pow. 20 m2: 78,60 PLN
- dla garaży o pow. 21 m2: 82,53 PLN

Stąd, dla osób, które były stronami w tej sprawie oznacza to, że należy opłacać za część wspólną oraz za grunt pod garażem. Jedynie osoby, które mają grunt pod garażem na własność nie muszą płacić drugiego składnika opłaty rocznej.
Niemniej jednak należy pamiętać, że wyrok jeszcze nie jest prawomocny. Dopiero po jego uprawomocnieniu będziemy mieli możliwość uznać sprawę za zakończoną.

Powyższe nie dotyczy osób, które mają oddzielne indywidualne sprawy w Sądzie.



19.12.2012

Ogłoszenie dotyczące wykupu gruntów


Ustawa o gospodarce nieruchomościami ogłoszona w Dzienniku Ustaw 1997 r. Nr. 115 poz. 741 Art. 32 par 1 i 1a oraz Art. 37 par 5 daje prawo wieczystemu użytkownikowi wykupienie użytkowanej nieruchomości bez przetargu. Zainteresowani wykupem działki pod garażem mogą składać pisemne wnioski (wzór do pobrania tu) i przesyłać je listem poleconym lub osobiście do WAM. Druki wniosków będą także dostępne (odpłatnie) w punkcie xero przy ul. Czerwonych Beretów 6.



20.03.2012

Walne zebranie członków Stowarzyszenia


27 marca, o godzinie 18:00 (I termin) i o godzinie 18:30 (II termin), w Sali 112 w Klubie AON, odbędzie się Walne Zebranie Członków Stowarzyszenia Właścicieli i Najemców Garaży „Zespół Admiralska”. Szczegóły zebrania zostaną umieszczone na kolejnym ogłoszeniu. Ze względu na ważne tematy, które będą omawiane w trakcie zebrania, bardzo prosimy wszystkich członków (i osoby chętne do przystąpienia do Stowarzyszenia) o obecność lub przybycie osoby upoważnionej.



13.03.2012

Walne zebranie członków Stowarzyszenia


Pod koniec miesiąca odbędzie się Walne Zebranie członków Stowarzyszenia, zgodnie ze Statutem. Szczegóły zebrania niebawem. W związku z tym przypominany o dokonywaniu wpłat na rzecz Stowarzyszenia, aby na zebraniu stan Państwa zobowiązań nie wykazywał zadłużenia.



5.12.2011

Robocze spotkanie w dniu 12.12.2011


W dniu 12 grudnia zapraszamy na robocze spotkanie, które odbędzie sie o godzinie 20:00 przy tablicy ogłoszeń w kompleksie garaży, a będzie miało na celu omówienie wariantów postępowania przed wizytą w sądzie na którą niektórzy z nas otrzymali wezwanie.



2.11.2011

Informacja dotycząca możliwości połączenia spraw


W dziale Dokumenty do pobrania pojawiło sie pismo dotyczące połączenia spraw i wystepowanie przed sądem jako Stowarzyszenie. Wszystkie osoby, które mają wezwanie do sądu w sprawie podwyzszonych opłat za użytkowanie garażu na termin wcześniejszy niż 25 stycznia 2012 roku proszone są o uzupełnienie pisma w brakujących fragmentach, wydrukowanie go w 3 egzemplarzach, a następnie dostarczenie do biura podawczego w sądzie, przy ulicy Terespolskiej.



21.10.2011

Zakończenie modernizacji instalacji elektrycznej


W dniu wczorajszym tj. 20.10.2011 r. zakończył się ostatni etap remontu instalacji. Do końca miesiąca prowadzone będą prace mające na celu dokonanie odbioru inwestycji. Użytkownicy, którzy zdecydowali się na pozostawienie podliczników wewnątrz garaży będą w najbliższym czasie proszeni o udostępnienie garaży komisji odbierającej inwestycję.



11.10.2011

Zakończenie modernizacji instalacji elektrycznej


Szanowni Państwo, pragniemy poinformować, że już tylko że do 19 października 2011 roku można dokonać wpłaty 500 zł za remont instalacji elektrycznej i dociągnięcie nowych przewodów elektrycznych do garażu oraz 145 zł za podlicznik umieszczony w skrzynce pośredniej poza garażem. Po tym terminie zgłoszenia chęci podłączenia do instalacji elektrycznej będą wyceniane według nowych stawek uwzględniających podpisanie nowej umowy z Wykonawcą.



23.08.2011

Rozpoczęcie modernizacji instalacji elektrycznej


Szanowni Państwo, pragniemy poinformować, że w dniu dzisiejszym rozpoczął sie remont infrastruktury elektrycznej naszych garaży. Na czas trwania prac możliwe są okresowe wyłączenia prądu w poszczególnych sekcjach ciągów garażowych. Prosimy o wyrozumiałość w tym zakresie, a także o możliwe udostępnianie swoich garaży monterom na ich prośbę.



16.07.2011

Wpłaty na modernizację instalacji elektrycznej


W dniach 21 i 28 lipca w godzinach 18-20 przy garażu nr 139 skarbnik Stowarzyszenia będzie przyjmował wpłaty na modernizację instalacji elektrycznej. Można będzie również dokonać wpłaty kwartalnej.Wszystkich zainteresowanych wpłatą gotówkową zapraszamy!



14.07.2011

Informacja dot. odwołania WAM-u do sądu od decyzji SKO


W ostatnim czasie Wojskowa Agencja Mieszkaniowa odwołała się od przychylnej dla nas decyzji SKO w sprawie podniesienia podatku za garaże. Sukcesywanie wszyscy z nas, którzy odwołali się do SKO będą dostawać pismo od sądu w tej sprawie. Z pismem można się wstępnie zapoznać poniżej.
W dziale Dokumenty do pobrania można pobrać pismo jakie należy wysłać do sądu w tej sprawie.









30.06.2011

Informacja o montażu tablic ogłoszeń


W najbliższych dniach zostaną zamontowane dwie tablice informacyjne na szczytach ciągów 1 i 5 – oznaczenia ciągów patrz tu na których od momentu zamontowania wieszane będą wszelkie ogłoszenia dotyczące spraw Stowarzyszenia (nie będą więcej przyklejane do drzwi garaży). Jednocześnie chcemy Państwu przypomnieć, że istnieje możliwość umieszczenia drobnych ogłoszeń na naszej stronie, jak również będzie taka możliwość na tablicach ogłoszeniowych Stowarzyszenia, po uprzednim kontakcie z Zarządem.




29.06.2011

Informacja nt. etapów modernizacji infrastruktury elektrycznej


W trakcie nadzwyczajnego walnego zebrania członków Stowarzyszenia Właścicieli i Najemców Garaży „Zespół Admiralska”, które odbyło się 28 czerwca 2011 roku ustalony został zakres prac dotyczących modernizacji instalacji elektrycznej w garażach oraz jej koszt. Ustalono, że prace zostaną wykonane w trzech etapach:
I etap – wymiana oświetlenia zewnętrznego;
II etap – wymiana skrzynek elektrycznych;
III etap – montaż nowej instalacji elektrycznej doprowadzającej prąd do garaży.
Koszt modernizacji instalacji ustalono na 500 zł (pięćset złotych) za każdy garaż. Opłatę należy dokonać do końca lipca 2011 na konto Stowarzyszenia wpisując w tytule przelewu „Modernizacja instalacji elektrycznej” oraz numer garażu, za który wnoszona jest opłata. Wszelkie szczegóły dotyczące tego projektu zostaną podane niebawem.”

Dla osób, które nie mają możliwości dokonać przelewu poprzez Internet, w najbliższym czasie zostaną wyznaczone dwa terminy dokonywania opłat bezpośrednio u Skarbnika Stowarzyszenia, pana Bernarda Bilińskiego. Szczegóły zostaną podane niebawem.


16.06.2011

Zawiadomienie dotyczące nadzwyczajnego walnego zebrania członków SWINGZA


Szczegółowy plan walnego zebrania można pobrać klikając w poniższe linki, wywieszony jest on również na garażach.

Miejsce i termin zebrania

Porządek zebrania




13.06.2011

Dotyczy walnego zebrania członków SWINGZA


W ostatnim tygodniu czerwca odbędzie się walne zebranie w sprawie wymiany instalacji elektrycznej. Czas i miejsce podane zostanie w tej zakładce w najbliższym czasie. Bardzo serdecznie Państwa zapraszamy do udziału w zebraniu i prosimy o informowanie o nim wszystkich znajomych członków Stowarzyszenia i innych właścicieli garaży, którzy mogą być zainteresowani - będą chcieli mieć prąd w garażu


ZARZĄD SWINGZA

29.03.2011

Dotyczy zmiany stawki za kwartalne opłaty członkowskie


Podczas walnego zebrania członków SWINGZA w dniu 29.03.2011 podjęto i przegłosowano uchwałę o zmianie stawki opłaty kwartalnej z dotychczas obowiazującej 20zł na nową 50zł. Kwota 50zł za każdy kwartał obowiązuje od 01.01.2011 i powinna być wniesiona na konto Stowarzyszenia za każdy garaż będący własnością członka SWINGZA.


ZARZĄD SWINGZA

14.03.2011

Dotyczy walnego zebrania członków Stowarzyszenia


ZAWIADOWMIENIE O WALNYM ZEBRANIU CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA WŁAŚCICIELI I NAJEMCÓW GARAŻY „ZESPÓŁ ADMIRALSKA”

Zarząd Stowarzyszenia Właścicieli i Najemców garaży „Zespół Admiralska” informuje, iż zgodnie z § 13 ust.2. Statutu Stowarzyszenia zwołuje się Walne Zebranie Stowarzyszenia, które odbędzie się dnia 29.03.2011r. (wtorek) o godzinie 17:30 (I termin) oraz o godz. 18:00 (II termin) w Klubie AON, w Sali Rycerskiej.



Proponowany porządek obrad Walnego Zebrania:

1. Otwarcie zebrania.
2. Wybór przewodniczącego oraz protokolanta.
3. Przyjęcie porządku obrad.
4. Stwierdzenie prawomocności zebrania.
5. Sprawozdanie z działalności Zarządu w roku 2010.
6. Przyjęcie uchwały o zatwierdzeniu sprawozdania za rok 2010.
7. Przyjęcie uchwały o udzieleniu Zarządowi absolutorium.
8. Omówienie projektu budżetu oraz projektów planowanych na rok 2011.
9. Dyskusja na temat proponowanych prac remontowych planowanych na 2011 rok (remont instalacji elektrycznej, problem dróg dojazdowych do garaży, wykupu działki 501 na własność Stowarzyszenia i inne).
10. Podjęcie uchwały w sprawie wysokości opłat członkowskich na rok 2011r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu gospodarczego na rok 2011 r.
12. Podjęcie uchwały w sprawie aktualizacji danych członków Stowarzyszenia i upoważnienia Zarządu do ich gromadzenia i przetwarzania.
13. Wolne wnioski.
14. Zakończenie zebrania.
15. Przyjęcie opłat przez Skarbnika Stowarzyszenia.


ZARZĄD SWINGZA

30.11.2010

Dotyczy zbierania opłat członkowskich oraz prac związanych z przyłączeniem elektryczności w kompleksie garaży Admiralska


1. Pragniemy poinformować, że 30 listopada 2010r. została podpisana umowa pomiędzy Stowarzyszeniem a RWE STOEN na dostawę energii elektrycznej. Próbne uruchomienie nastąpi 3 grudnia 2010r.

2. Trwają prace związane z podpisaniem umowy na odśnieżanie dróg dojazdowych przy garażach.

3. W dniu 09.12.2010 roku (czwartek), w Klubie AON, w Sali nr 10 (parter), w godz. 17:00 - 19:00 można będzie dokonać wpłaty (gotówką) do Skarbnika Stowarzyszenia, p. Bernarda BILIŃSKIEGO kwoty ustalonej w trakcie walnego zebrania 23.09.2010 w wysokości: 50 zł wpisowe oraz 20 zł za czwarty kwartał 2010 roku za każdy posiadany garaż (dotyczy osób, które nie dokonały wpłaty). W związku z tym, że Stowarzyszenie nie ma jeszcze założonego konta bankowego prosimy o dokonanie wpłaty do Skarbnika Stowarzyszenia (konto zostanie uruchomione prawdopodobnie na początku przyszłego roku).

4. Uruchomiona jest nasza strona internetowa: www.swingza.it.pl, na której można znaleźć wszystkie informacje dotyczące Stowarzyszenia i garaży.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. kom.: 0 602-590-910 – Stanisław KOWALCZUK.


ZARZĄD SWINGZA

19.11.2010

Dotyczy zbierania opłat członkowskich - spotkanie nr 2


Pragniemy poinformować, że na przełomie listopada i grudnia 2010 roku zorganizowane będzie ponownie spotkanie w celu dalszej zbiórki środków finansowych na działalność SWINGZA. Wszystkie osoby, które nie dokonały wpłaty z różnych względów w pierwszym terminie proszone są o przybycie na ww spotkanie i uregulowanie wpłat. Dokładny termin spotkania będzie podany wkrótce.


ZARZĄD SWINGZA

28.10.2010

Dotyczy zbierania opłat członkowskich oraz prac związanych z przyłączeniem elektryczności w kompleksie garaży Admiralska


Pragniemy poinformować, że uzyskaliśmy numer REGON, zostały również złożone dokumenty niezbędne do uzyskania numeru NIP. Po jego uzyskaniu wystąpimy o założenie konta Stowarzyszenia
W związku z tym, że do załatwienia formalności w rozmowach z RWE Stoen niezbędne są środki finansowe Zarząd postanowił, że do czasu założenia konta bankowego dokonana zostanie zbiórka opłat przez Skarbnika Stowarzyszenia.
W dniu 06.11.2010 roku (sobota) w klubie AON, w sali nr 10 (parter), w godz. 10:00 - 13:00 można będzie dokonać wpłaty (gotówką) do Skarbnika Stowarzyszenia p. Bernarda Bilińskiego ustalonej w trakcie walnego zebrania 23.09.2010 w wysokości 50 zł wpisowe oraz 20 zł za czwarty kwartał 2010r za każdy posiadany garaż. Osoby, które chcą dokonać wpłat poprzez Internet mogą to zrobić w terminie późniejszym po uzyskaniu informacji o numerze konta Stowarzyszenia. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. kom. 602-590-910 Stanisław Kowalczuk.


ZARZĄD SWINGZA

23.09.2010

Organy do jakich należy wysłać odwołanie w sprawie zasądzonych wysokości opłat przed rozprawą sądową:


Ministerstwo Infrastruktury
Departament Gospodarki Nieruchomościami
Komisja Odpowiedzialności Zawodowej
ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
Oddział Regionalny
ul. Olszewska 14/20
00-792 Warszawa

Samorządowe Kolegium Odwoławcze
ul. Kielecka 44
02-530 Warszawa
kontakt